معرفی استارت آپ های نوظهور

بررسی استارت آپ ها و طرح های توجیهی

معرفی استارت آپ های نوظهور

۲ بازديد

چابک سازان

استارت آپ چابک سازان جزو اولین کسب و کارهایی ایرانی است که خدمات مطالعات بازار و تدوین استراتژی برای کسب و کارها ارائه می کند. از خدمات این استارت آپ می توان به تدوین بوم کسب و کار، سوات، ماتریس سوات، پنج نیروی پورتر، ماتریس بوستون، ماتریس اسپیس، استراتژی 5M، تخمین اندازه بازار بالقوه، بالفعل، و سهم بازار، اولویت بندی پروژه های کسب و کار با AHP، برندینگ شخصی، تجزیه و تحلیل پستل، تدوین ساختار سازمانی و ... نام برد. برای اطلاع بیشتر از خدمات این استارت آپ به وب سایت چابک سازان مراجعه کنید.

 

اداری باشی

استارت آپ اداری باشی، با هدف ارائه خدمات اداری یکپارچه به شرکت ها، سازمان ها، کارآفرینان است که می خواهند برای کاهش هزینه های اداری خود، خدمات اداری مورد نیازشان را برون سپاری کنند. خدمات این استارت آپ شامل طراحی سایت، ثبت برند، خدمات اخذ کارت بازرگانی، ثبت شرکت، ثبت اختراع، تاییده علمی ثبت اختراع، اخذ ایزو IMS، اخذ استاندارد ایران، اخذ علامت استاندارد تشویقی، نگارش طرح توجیهی است. برای اطلاع بیشتر از خدمات این استارت آپ به وب سایت اداری باشی مراجعه کنید.

 

کانون مشاوران طرح توجیهی

استارت آپ کانون مشاوران طرح توجیهی، تلاش می کند خدمات مربوط به مطالعات بازار، تدوین استراتژی، مطالعات فنی، استعلام قیمت، انجام محاسبات علمی با نرم افزار اکسل و کامفار را در حوزه های مختلف همچون تجهیزات و ماشین آلات، خدمات، دام و کشاورزی و باغداری، شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنایع تبدیلی و غذایی، صنایع دستی، پوشاک و فلزی به کارآفریان ارائه کند.

 

شرکت سازان

استارت آپ شرکت سازان  یکی از تخصصی ترین مراکز ارئه خدمات اداری شرکت مربوط به سازمان ثبت اسناد است. این استارت آپ تلاش می کند خدمات مختلفی ازجمله ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت تعاونی، ثبت شرکت مسئولیت محدود، پلمپ دفاتر شرکت، اخذ کد اقتصادی، افزایش سرمایه، انحلال شرکت، تغییر محل شرکت را ارائه می کند.

 

مرکز گواهینامه ایزو

استارت آپ مرکز گواهینامه ایزو برای ارائه خدمات ایزو به سازمان ها و شرکت ایجاد شده است. این استارت آپ حوزه های مختلفی همچون آموزش، ترویج و توسعه دارد.

 

سایت آفرینان

استارت آپ سایت آفرینان مرکزی برای ارائه خدمات طراحی سایت است که این خدمات در حوزه های مختلفی همچون طراحی سایت با سی ام اس اختصاصی و یا ورد پرس، تولید محتوا، سئو و خدمات پشتیبانی برای وب سایت است.

 

خرید تجهیزات

استارت آپ خرید تجهیزات، مرکزی برای فروش تجهیزات صنعتی و اداری به کارآفرینان است. در وب سایت این استارت آپ شما می توانید قیمت روز، مشخصات و نظرات را درخصوص تجهیزات مختلف صنعتی و اداری مشاهده کنید و پس از انجام بهترین مقایسه، اقدام به خرید تجهیزات نمایید.

 

نمایشگاه مجازی

نمایشگاه مجازی، استارت آپی برای ارائه خدمات مربوط به تور 360 درجه و نمایشگاه مجازی است. در این استارت آپ شما می توانید سفارش تور 360 درجه یا نمایشگاه مجازی دهید.

 

ارزش گذاران

ارزش گذاران استارت آپی برای ارائه خدمات ارزش گذاری بر روی اختراعات، استارت آپ ها، برندها، طرح های صنعتی، شرکت های دانش بنیان و یا شرکت های گرید دار است.

 

خرید یونولیت

استارت آپ خرید یونولیت یکی از استارت اپ های حوزه ساختمان است که تلاش می کند در سرتاسر کشور یونولیت را به مشتریان تحویل دهد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.